FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak zarezerwować samochód?

Najłatwiej jest wynająć samochód poprzez internetowy formularz rezerwacji na stronie autoflota-24.pl, telefonicznie, przez e-mail, oraz osobiście w siedzibie AutoFlota.

Jakie dokument są potrzebne, aby wynająć samochód?

Aby wynająć samochód konieczne jest prawo jazdy potwierdzające uprawnienia do kierowania samochodem, drugi dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport . Aby wynająć samochód do celów firmowych potrzebne są następujące dokumenty: odpis z KRS / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, REGON, NIP.

Kto może wynająć samochód?

Samochód może wynająć każda osoba mająca nie mniej niż 21 lat, posiadająca ważne prawo jazdy uprawniające do kierowania samochodem na terytorium UE, nie krócej niż 3 lata.

Ile kosztuje wynajem samochodu?

Stawki wynajmu można sprawdzić na stronie autoflota-24.pl w zakładce Cennik.

Gdzie mogę odebrać zarezerwowany samochód?

Standardowo Klient odbiera samochód z siedziby naszej firmy. Można również zamówić usługę podstawienia pojazdu we wskazane przez państwa miejsce.

W jakich godzinach pracuje Wypożyczalnia samochodów AutoFlota?

Wypożyczalnia jest otwarta od 7-18 od poniedziałku do piątku w soboty od 8-14. Usługi świadczymy również w poza godzinami otwarcia – 7 dni w tygodniu, 24h na dobę.

Czy mogę wyjechać waszym samochodem poza granice Polski?

Tak. Można wyjechać naszym samochodem do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz niektórych, nie będących członkami UE , jednak każdorazowo należy zgłosić ten fakt do AutoFlota.

Czy samochodem może kierować inna osoba, niż wynajmująca samochód?

Tak, może, konieczne jest zgłoszenie tego faktu w momencie wynajmu samochodu.

Jak wygląda sprawa paliwa i tankowań?

Podstawiony samochód ma pełny zbiornik paliwa i należy zwrócić z takim samym stanem paliwa.

Co mam zrobić w przypadku awarii auta lub zdarzenia drogowego?

W przypadku jakiejkolwiek awarii, unieruchomienia samochodu, kolizji drogowej i innych zdarzeń związanych z wynajętym autem, prosimy o bezzwłoczny kontakt z AutoFlota.

Jakie są konsekwencje w przypadku kolizji wynajętego auta?

Wszystkie auta w AutoFlota posiadają ubezpieczenie OC, AC, NNW oraz Assistance 24h.

Czy w ofercie AutoFlota jest nawigacja GPS lub fotelik dla dziecka?

Tak, mamy w ofercie nawigacje GPS oraz foteliki dla dzieci.

Co mam zrobić, jeśli nie znalazłem tutaj odpowiedzi na pytanie które chciałbym zadać?

Jeśli mają Państwo do nas pytania, prosimy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: (71) 342 25 25, 694 399 888, 604 545 200